Sonda
Co zmienił byś w naszym sklepie ?
Producenci
Pomoc
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)


Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję  firma i wpisać numer NIP.

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Chciałbym zareklamować obuwie. Ile mam czasu i co mam zrobić ?
 
Reklamować obuwie i odzież można w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Aby zareklamować produkt należy przysłać zdjęcia na e-mail. Obsługa sklepu podejmie decyzję co dalej robić. Czy wysłać do producenta/importera czy do nas na adres sklepu.
 
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne? 
 
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne. Przy zamówieniu większej ilości produktów można negocjować cenę.


Czy można wymienić zakupiony produkt na inny  lub zwrócić?
 
Zgodnie z "ustawą o ochronie praw konsumentów" z towaru zakupionego w sklepie http://dmdsklep.pl/ można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony, jest czysty z oryginalnymi metkami, dowodem sprzedaży. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu. Do zwracanego towaru musi być załączony oryginał dowodu zakupu oraz niniejszy formularz. Zwracany towar należy odesłać na adres: DMD Paweł Jaskólski, ul. Bazyliańska 16, 03-203 Warszawa

W chwili otrzymania towaru zostanie do Państwa wysłana email potwierdzający przyjęcie zwrotu. Po otrzymaniu od Państwa e-maila potwierdzającego zwrot, należność zostanie przesłana na wskazany przez Państwa numer rachunku bankowego w ciągu najbliższych 5 dni roboczych. Koszt dostawy uwzględniony na dokumencie zakupu i koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.

Sklep daje Państwu możliwość wymiany nieużywanego towaru w ciągu 180 dni od daty zakupu na inny ( np. inny rozmiar lub inny model ), klient jednak ponosi w takim przypadku koszty przesyłek związanych z wymianą. Podobnie jak w przypadku zwrotu, także w przypadku wymiany przyjmujemy wyłącznie zwroty towaru nieużywanego, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.
W celu otrzymania dalszych instrukcji można kontaktować się pod numerem telefonu 601-999-670 lub e-mail dmd@dmdsklep.pl
 

Dokonałam przelewu na Państwa konto. Kiedy otrzymam przesyłkę?
 
Paczki wysyłamy w tym samym dniu, jak tylko należność za zamówienie zostanie zaksięgowana na naszym koncie lub po otrzymaniu e-maila potwierdzającego dokonania przelewu.
 

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
 
Informacje o numerze konta wysyłane są automatycznie w chwili złożenia zamówienia, proszę sprawdzić pocztę e-mail.

 Wpłata na konto: 
DMD
ul.Bazyliańska 16
03-203 Warszawa
mbank
55 1140 2004 0000 3002 5888 7523


Telefon kontaktowy kom.   601-999-670

 
Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych. Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.


Sprzedajemy produkty wysokiej jakości.  Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl